Gwarancja
Na wszystkie usługi stomatologiczne wykonane w całości w Poradni Medycznej Multimed Pacjenci otrzymują gwarancję.
Warunkiem udzielenia gwarancji jest:
• przyjęcie i wykonanie całego zleconego planu leczenia,
• wizyty profilaktyczno-higienizacyjne (skaling+piaskowanie+fluoryzacja) oraz wizyta kontrolna (u lekarza prowadzącego) co 6 miesięcy,
• utrzymanie higieny jamy ustnej zgodnie z zaleceniami higienistki lub lekarza,
• niezwłoczne wykonanie zabiegów zaleconych przez lekarza podczas wizyt kontrolnych.
Leczenie zachowawcze:
• gwarancja 1 rok przy prawidłowo zachowanych warunkach zgryzowych (w przypadku braków w uzębieniu gwarancji udzielamy na 6 miesięcy),
• gwarancja 1 rok na leczenie kanałowe,
• gwarancja 6 m-cy w zębach mlecznych.
Leczenie protetyczne:
• gwarancja 1 rok na wkłady koronowo-korzeniowe,
• gwarancja 2 lata na uzupełnienia protetyczne stałe,
• gwarancja 1 rok na uzupełnienia protetyczne ruchome,
• gwarancja 6 m-cy w przypadku nieuzupełnionych braków w uzębieniu, po uzupełnieniu wszystkich braków zębowych lekarz może przedłużyć gwarancję.
Leczenie implantologiczne:
• gwarancja 5-10 lat na wszczepiony implant,
• gwarancja 2 lata na prace protetyczne na implantach,
• gwarancja 6 m-cy w przypadku nieuzupełnionych braków w uzębieniu, po uzupełnieniu wszystkich braków zębowych lekarz może przedłużyć gwarancję.
NIE PODLEGAJĄ GWARANCJI USZKODZENIA POWSTAŁE W WYNIKU:
- niedostatecznej higieny jamy ustnej,
- nieprzestrzegania zaleceń lekarza odnośnie postępowania z uzupełnieniami protetycznymi,
– nieprzestrzegania zalecanych wizyt kontrolnych,
– nieszczęśliwych wypadków / urazów mechanicznych,
– naturalnego zaniku kości i zmian w przyzębiu,
– istniejącego schorzenia mającego niekorzystny wpływ na układ żujący (np. cukrzyca, osteoporoza, padaczka, stany po leczeniu chemio- i radioterapii,
– stany zapalne zębodołu po ekstrakcji zęba, tzw. suchy zębodół,
– korekt wykonanych poza Poradnią Medyczną Multimed lub samodzielnie przez Pacjenta.
– złamań koron zębowych pomiędzy wizytami zębów będących w trakcie leczenia.
W przypadku zaistnienia wady lub dolegliwości będącej wynikiem leczenia stomatologicznego Pacjent zobowiązany jest niezwłocznie do osobistego zgłoszenia się do lekarza prowadzącego w terminie nie dłuższym niż 2 tygodnie od momentu wystąpienia problemu.

UMÓW SIĘ NA WIZYTĘ I UZYSKAJ KOMPLEKSOWĄ KONSULTACJĘ
